الهـــــــــدى جروب
مرحباآ بكـ"
زائرنا الكريم
انت غير مسجل في هذا المنتدى
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدانا الغالي

ليه منبقاش كلنا واحد Copy_o10
الهـــــــــدى جروب
مرحباآ بكـ"
زائرنا الكريم
انت غير مسجل في هذا المنتدى
سجل معنا للتمتع بكافة خدمات وفعاليات المنتدى }~
~{ونرجوا لك تصفح ممتع ومفيد في منتدانا الغالي

ليه منبقاش كلنا واحد Copy_o10
الهـــــــــدى جروب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الهـــــــــدى جروب

الرئيسيةالصفحه الرئيسيهأحدث الصورالتسجيلدخول
كل جديد معانا فى موقع الهدى جروب للالوميتال المدير المسؤل عن الموقع والشركه المهندس/هيثم علام
اداره الموقع تتمنى للساده الاعضاء الساده الزوار قضاء وقت جميل مع الهـــــــ جـــــروب ـــدى والاستمتاع باسعار الشركه وعروضها واجمل الديكو فى مجال الالوميتال من مطابخ وابواب وشبابيك
ابواب شبابيك تند مطابخ تافيل وجهات واعمال التركيبات شيش حصير وجميع اعمال الصيانة الالوميتالولدينا جميع انواع القطاعات الخاصة(السعد-العربية- اليو- تكنال- PS-جامبوا-الوميل-فلفيه - تانجوا)وننفرد بوجود قطعات الPVCنصلك حيثما كنت فى القاهرة والوجة البحرى

ليه منبقاش كلنا واحد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابراهيم نسى
عضو جديد
عضو جديد
ابراهيم نسى

ليه منبقاش كلنا واحد Empty
مُساهمةموضوع: ليه منبقاش كلنا واحد   ليه منبقاش كلنا واحد Icon_minitimeالسبت أكتوبر 23, 2010 3:00 pm

ليه كلنا منبقاش واحد يعنى نشجع بعض نساعد بعض نشغل بعض نوحد السعر وساعتها كلنا حنشتغل ونشتغل صح وكلنا حنكسب ونكسب صح شوفوا احنا نفسنا العرب يتحدوا ازاى علشان كل العرب يكبروا لاكن احنا للاسف مبنحبش بعض ولا بنحب الخير لبعض وكل واحد عايز اخوه الفنى اللى زيه يقف حاله وبيقلل فى الأسعار علشان يخطف الشغلة من زميله مش عارف ليه كل ده والاغرب لو الواحد طلب من زميله يعرفه اى حاجة فى الشغل يعرفه بس للاسف يعرفه غلط علشان الواحد يغلط ويخسر
ياريت نفكر فى الكلام ده يا جماعة وبنقى كلنا اصحاب بجد ونحط ايدنا فى ايد بعض واللى ميعرفش يسال واللى يعرف يدله ويدله صح واللى عنده شغله ومبشتغلش فيها يديها للى يعرف يعملها والكل يرزق من فضل الله يعنى انا مثلا مبشتغلش فى الشيش الحصيرة وجالى حد عايز شيش حصيرة نشوف مين اللى جنبى او يقدر يعملها ويخش يتعامل واللى مبيشغلش فى قطاع معين وفى حد تانى بيشتغل نفس القطاع يعرض الموضوع واللى يقدر يدخلها يخش وربنا يوفقه واللى عنده اى سؤال فى الشغل يساله واللى عنده الرد يرد بكل صراحة وكلنا نتقابل على الموقع ده وكاننا قاعدين على القهوة ونسمى الجنب ده مقهى الفنيين
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى
Admin
Admin
Admin
Admin

ليه منبقاش كلنا واحد Empty
مُساهمةموضوع: رد: ليه منبقاش كلنا واحد   ليه منبقاش كلنا واحد Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 01, 2010 1:01 am

اولا اهل بيك معانا يا ابراهيم

ثانيا انته كلامك صح ومقنع جدا وانا ايدى بأيدك من دلوقتى

ثالثا ان شاء الله فى اقرب وقت يكون موجود قسم مقهى الفنين
https://elhodagroup.yoo7.com

ليه منبقاش كلنا واحد
صفحة 1 من اصل 1